söndag 17 november 2013

bilder mm :)

Jag har lagt märke till en liten trend som jag omedvetet har följt här på bloggen... Jag skriver bara när jag har pms eller mens... Haha, jag behöver nog någon att skrika av mig lite på. Meneeh jag la märke till det efter förra inlägget, så när jag ville skriva igen hade jag just pms. Så jag kände att nu får det räcka med hormonfyllda inlägg på ett tag.

Men nu ligger jag i sängen hos Sebastian och har försökt plugga. Har ett prov, ngn annan sak i Svenskan och ngn fotoredovisning i morgon, som jag känner kommer gå as dåligt för mig... Så jag tänkte att, bloggen... eheh.
Jag har städat lite, chillat lite, freakat ur lite, myst lite och pluggat lite idag. Snart blir det nog lite te-mys med min bejb. Men tills vidare ska jag visa lite bilder som jag har tagit med skolans kamera :D


















woop woop nu dör min dator!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)